Caminada Torre d’en Guiu

Aquest passat diumenge 2 d’abril vàrem fer la caminada dins les “Jornades dels Dia Mundial de l’Activitat Física” que hem organitzat el club.

animal-agriculture-1

Excursió de tot el matí el diumenge 2 d’abril de 2017. Des dels Pallaresos fins a la Torre d’en Guiu al Catllar, seguint el camins i senders d’ambdos termes. Un cop hem arribat a la Torre d’en Guiu (El Catllar) hem fet parada llarga per menjar. Tot seguit hem retornat als Pallaresos seguint el Cami de Sant Jaume.

Ruta_Torre_en_Guiu-000

Caminada a la Torre d’en Guiu

• Lloc i hora de sortida: Institut dels Pallaresos, a les 9:00 del matí.
  • Horari: 3 hores i 50 minuts (amb parades).
  • Distància: 12,5 quilómetres.
  • Desnivell: 180 metres de pujada i l’equivalent de baixada.
  • Dificultat: Fàcil, apte per a qualsevol persona a qui li agradi caminar i nens.

Ruta_Torre_Guiu_12k-1

Crònica de la Ruta

A les vuit del matí havíem quedat en trobar-nos davant de l’institut dels Pallaresos per muntar l’estand per la signatura d’inscripcions, explicar properes activitats, donar benvinguda als caminats, menjar coca de sucre (gentilesa de l’Ajuntament de Pallaresos), repartir aigua, etc.

Després d’agrupar-nos per fer foto de sortida, fem una breu presentació i expliquem com serà el recorregut.

Poc abans de les 9, vam començar a caminar des dels Pallaresos pasant per l’urbanització del Mèdol i seguint camins i senderes fins a l’urbanització Mas Vilet dels Pins, on poc després s’ha creuat la carretera direcció al Corral del Neri.

Tot seguit ens hem anat apropant al camí lateral de la via de l’AVE fins arribar al Catllar (km 7).

Després d’uns 20-25 minuts menjant i parlant amb gent, que el camí estret no ens ha permès, que no havíem pogut fer-ho i anem escoltant les diferents opinions.

Reprenem la marxa, de retorn cap als Pallaresos passant davant el castell del Catllar i seguint el Camí de Sant Jaume, enfilem la pujada més dura del a caminada.

Vam procurar que estigués el millor organitzat possible, com menys sorpreses ens trobéssim millor i sense que ningú prengués mal. Tot i que amb tant gent (51 participants) el ritme s’ha d’adequar, s’ha de fer algun reagrupament més, s’ha de vigilar el bon funcionament de la marxa, etc.

Gràcies a tots els que hi vau ser a aquesta caminada. Ens trobarem a la propera.

Àlbum fotogràfic “oficial” de la Caminada a la Torre d’en Guiu

Activitat promocionada pel Club Excursionista Sense Fronteres, del poble dels Pallaresos  (Tarragonès). Inclosa dins les Jornades pel Dia Mundial Activitat Física, durant els dies 31 de març i 1 i 2 d’abril de 2017.

Dia Mundial de l’Activitat Física (6 d’abril) – Persona Activa! = Persona Feliç!

El Club Excursionista Sense Fronteres, volem conscienciar i animar a tenir hàbits de vida saludables (ja des de ben petits) a través de l’esport i els seus valors.