UTPM18

El passat diumenge 22 d’abril es va cel·lebrar a la Morera del Montsant la cinquena edició de Un Tomb pel Montsant organitzat pel Club Excursionista Trail Tarraco, novament ha estat un éxit de participació als diferents circuits (Clàssic de 26,5 km, Expres de 18,5 km i Marxa de 14,5 km).

utpm01

Una cursa dins del Circuit de Curses del Camp de Tarragona 2018.

Aquest any van anar Agustí Carles i Israel Esteve al Circuit Express de 18,5 quilómetres i 850 m de desnivell positiu. Gemma Papió, Núria Hortoneda i Olga Salvat al Circuit Marxa de 14,5 quilómetres i 750 m de desnivell positiu. Una excel·lent representació del nostre club i amb molta calor en ple mes d’abril. Enhorabona a tots cinc per acabar els difernets circuits i sobrevieure al Montsant!

Algunes fotos de Miquel Sanchez (Atletes d’Altafulla) del Grau de l’Espinós la vertical pujada a la Serra del Montsant.

Algunes fotos de Carlos Castillo Sevilla dalt de la Serra del Montsant i a l’arribada.

UTPM2018_MG_45237

UTPM2018_MG_45318

UTPM 2018 – CIRCUIT EXPRESS – UN RECORREGUT ÚNIC

• Distància: 18,5 quilómetres
  • Desnivell positiu: 850 metres

18k

Sortim de La Morera de Montsant pel Grau de l’Espinós per arribar després d’una forta pujada a la Serra Major, aquí agafarem direcció a Albarca, farem cim a la Roca Corbatera (1163m sostre comarcal del Priorat i punt més alt del tot el Parc), i després baixarem per passar pel primer avituallament del Circuit.

Aquí es desvia el recorregut Classic de l’Express, nosaltres agafarem el Grau Gran direcció Albarca i baixar pel pendent més tècnic de tot el recorregut. A baix estarem a la Llisera (GR174) on continuarem fins a Sant Joan de Codolar (penúltim avituallament) i arribarem fins a la Ruta dels Cartoixants.

Ja no deixarem la Ruta fins a meta, un tram de senders i pistes ple d’història creuant vinyes i cellers, poc més de 6 quilòmetres fins arribar de nou a La Morera de Montsant, passant abans per l’últim avituallament.

IMG-20180423-WA0035

UTPM 2018 – CIRCUIT MARXA – LA CAMINADA PERFECTA

• Distància: 14,5 quilómetres
  • Desnivell positiu: 750 metres

14k

Sortim de La Morera de Montsant pel Grau de l’Espinós per arribar després d’una forta pujada a la Serra Major, aquí agafarem direcció a Albarca. La marxa comença a baixar a la cruïlla del GR174 (Cova Santa), i agafarà el Grau del Tomaset o Camí de Montsant fins arribar a Sant Joan de Codolar (1r avituallament).

Després arribarem fins a la Ruta dels Cartoixants i no la deixarem fins a meta.

Un tram de senders i pistes ple d’història creuant vinyes i cellers, poc més de 6 quilòmetres fins arribar de nou a La Morera de Montsant, passant abans per l’últim avituallament.