BTT Els Pallaresos – Santes Creus

Per començar el 2016 una ruta “clàssica” de les nostres contrades, ruta circular des dels Pallaresos fins al Reial Monestir de Santes Creus.

A les 7:53 h surten puntuals davant de l’Institut dels Pallaresos els animats a pedalar una bona estona, Roger, Conrado i Quim, per fer la primera sortida oficial del club al 2016, aquest cop en BTT.

Sortida direcció a Puigpelat resseguint, més o menys, el Camí de l’Aigua (PRC-159). A partir de Puigpelat seguim el GR-172 fins al Monestir de Santes Creus, on fem les fotos de rigor i descansem una estona per esmorzar. La baixada des del càmping, poc abans d’arribar a Santes Creus s’ha de reparar una punxada de la bici de Quim, sense haver de lamentar cap accident.

De retorn als Pallaresos es segueix pel Camí de Sant Jaume, on s’ha de creuar varies vegades el riu Gaià per les zones devastades per la riuada, entre Aiguamurcia i Vilarodona.

A bon ritme es va creuant els pobles fins a Renau, on s’agafa un bònic i estret senderó fins al camí del pantà del Gaià i a partir d’aquí seguint els camins que porten directament al poble.

BTT Els Pallaresos – Santes Creus (Ruta al Wikiloc)

Distància: 57 quilómetres

Desnivell acumulat: 1.200 metres

Temps: 5 hores i 2 minuts (amb parades incloses)

ruta

alt

Algunes fotos de la sortida en BTT, la primera del 2016. Salut i Pedals!